نشست تخصصی بررسی و ارزیابی تفاهم نامه های چهار خط فوریتی شهرستان سرایان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سرایان نشست تخصصی بررسی و ارزیابی تفاهم‌نامه‌های چهار خط فوریتی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرایان، رئیس و کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئول اورژانس ۱۱۵، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و مسئول آتش‌نشانی شهرستان در محل دفتر رئیس اداره بهزیستی برگزار شد.

در این نشست، ضمن بررسی روند اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقد شده میان دستگاه‌های عضو، چالش‌ها، موانع و مشکلات موجود در فرآیند ارائه خدمات فوریتی و نحوه هماهنگی بین‌بخشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حاضران با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری مؤثر میان دستگاه‌های امدادی، حمایتی و خدماتی، راهکارهایی را برای ارتقای کیفیت خدمات، تسریع در پاسخگویی به موارد بحرانی، افزایش هماهنگی‌های بین دستگاهی و رفع موانع اجرایی تفاهم‌نامه‌ها ارائه کردند.

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_سرایان

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد