توزیع 1500 بسته کمک معیشتی ویژه جامعه هدف بهزیستی در پویش همدلی مومنانه

مدیرکل بهزیستی استان یزد از تهیه و توزیع 1500 بسته کمک معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی به کمک خیرین و موسسات خیریه بهزستی در پویش همدلی مومنانه خبر داد.

دکتر علی محمد عطابخش گفت: هزینه هر بسته اهدائی سه میلیون و پانصد هزار ریال است که از طرف جمعی از خیرین تهیه شده است.
وی با اشاره به راه اندازی پویش همدلی مومنانه در استان یزد همزمان با سراسر کشور افزود: بهزیستی امکان مشارکت مردم  خیر و نیکوکار را در این پویش برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی فراهم کرده است.
مدیرکل بهزیستی استان یزد تنوع خدمات بهزیستی را یادآور شد و اظهار داشت: مردم و خیرین می توانند افراد واجد شرایط ازجمله کودکان رها شده توسط والدین، بدسرپرست و یا بی‌سرپرست، افراد نیازمند دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، افراد در معرض آسیب و یا آسیب دیده و مواردی از این قبیل را با شیوه‌های مختلف مورد حمایت قرار دهند.


وی ودیعه مسکن، مناسب سازی مسکن، لوازم ضروری، سرمایه کار و اشتغال، جهیزیه و ازدواج، مواد غذایی، پوشاک و غیره از مهمترین نیازمندی‌های مددجویان بهزیستی ذکر کرد و گفت: خیرین می توانند نذورات و کمکهای نقدی خود را به صورت آنلاین از طریق سایت بهزیستی استان به نشانی http://swo.ir/fa/payment.php  ،  شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ مشارکتهای مردمی بهزیستی  واریز کنند و کمکهای غیرنقدی را با مراجعه به کلیه ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت این سازمان در استان به نیامندان تحت پوشش بهزیستی اهدا کنند.

کد خبر 17257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد