ارائه خدماتِ بدون وقفه بهزیستی استان زنجان ادامه دارد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: در پی حمله  وتجاوز دشمن به خاک میهن، پنجمین جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل  بهزیستی  استان زنجان با هدف استمرار خدمات ،توجه به نیازهای جامعه هدف ،کارکنان و مقیمان در مراکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مریم کرمی افزود:این نشست با هدف برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای شرایط اضطراری و پیش‌بینیِ اقدامات لازم؛ با حضور معاونین و مسئولین بهزیستی برگزار شد. 

وی جابجایی و تقسیم‌بندی و جانمایی نیروی انسانی، تمهیدات لازم برای حفاظت فیزیکی، ایمن‌سازی مراکز ، گزارش تأمین مواد غذایی  و بهداشتی برای ماه‌های پیش رو در مراکز ، اقدامات لازم در حوزه فناوری و مواردی از این دست را ازجمله مصوبات این نشست برشمرد.

کرمی ادامه داد: همچنین دسته بندی داوطلبین خدمات رسانی بهزیستی الخصوص در زمینه مشاوره ۱۴۸۰،اورژانس اجتماعی ۱۲۳,داوطلبین محب و مجریان طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) باتوجه به شرایط منطقه ای و اعلام آمادگی داوطلبین انجام و برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت تا آموزش های لازم انجام و درصورت ضرورت از یاری داوطلبین استفاده گردد. 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: هیچ خللی در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی پیش نیامده و خدمت‌رسانی بدون وقفه ادامه خواهد داشت و کارکنان با رعایت سقف  ۳۰درصدی حضور از فردا آغاز به کار خواهند کرد.

کد خبر 172135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد