برگزاری نخستین جشنواره " کودک قهرمان من " در استان البرز

علاقمندان می توانند آثار خود را تا نیمه اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mahdportal.ir ارسال نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : همزمان با سراسر کشور نخستین جشنواره " کودک قهرمان من " در استان البرز برگزار میگردد.

« دکتر اسدالله حیدری » مدیر کل بهزیستی استان البرز در خصوص برگزاری این جشنواره گفت:  نخستین جشنواره ملی " کودک قهرمان من " که مخاطبان آن والدین و مربیان مهدهای کودک هستند همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار میگردد.

دکتر حیدری افزود : این جشنواره در راستای ارتقاء سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی به کودکان و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای آنان و با هدف بسط و گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی خانواده ها و مربیان ، ایجاد انسجام در ارائه فعالیتهای مناسب به کودکان برگزار میگردد .

وی اظهار داشت : مخاطبان جشنواره والدین کودکان 3تا6 سال و مربیان مهدهای کودک بوده و موضوعات جشنواره شامل کلیه فعالیتهای موجود در کتاب های معرفی شده در منابع مورد تایید  بهزیستی کشور با روشهای مختلف اعم از قصه گویی ، طراحی بازی ،  طراحی کاردستی و حتی موضوعات مرتبط با روزهای  قرنطینه و کرونا می باشد .

وی  افزود : علاقمندان می توانند آثار خود را تا نیمه اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mahdportal.ir  ارسال نمایند.

کد خبر 16730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد