بیانیه راهبرد مشارکت بهزیستی استان بوشهر

اداره کل بهزیستی بوشهردر راستای دستیابی به اهداف خود و رعایت حقوق شهروندی در غالب دولت الکترونیک در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی جامعه هدف را تامین نماید. لذا:
1)    در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.
2)    در این پورتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.
3)    اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پورتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین سازمان بهزیستی کشور بوده است.
4)     اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پورتال بعنوان یکی از مهمترین اهداف اداره کل بهزیستی همدان مطرح شده است ضمن اینکه امکان درج نظرات انتقادات و پیشنهادات ذیل هر خبر برای کاربران ایجاد شده است که در صورت صلاحدید اپراتور منتشر خواهند شد.
5)     دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.
6)    در پرتال اداره کل بهزیستی استان بوشهر سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیر کل، پیشنهادها و انتقادات، درخواست ملاقات با مدیرکل و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.
7)     زمینه دریافت و پاسخگویی به پیام مخاطبین از طریق وب سایتhttp://www.behzisti.ir/service/province/bushehr وپست الکترونیکیINFO@BEHZISTI-BOUSHEHR.IR ایجاد شده است.همچنین خطوط تلفنی07733341563همواره آماده پاسخگویی به مراجعین است.
8)     کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، اطلاعیه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... از طریق درگاه الکترونیک جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده شده است

کد خبر 16316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد