تمامی مالکان مهدهای کودک شهرستان میامی استان سمنان اجاره خود را بخشیدند

شهرستان میامی در استان سمنان با بخشودگی تمامی اجاره بهای مهدهای کودک استیجاری، به عنوان پیشرو ترین شهرستان در اجرای پویش همدلی شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل به نقل از بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزد پور مدیر کل بهزیستی استان با اعلام این خبر، گفت: خدمات نگهداری و مراقبتی به کودکان در ۱۳۵ مهدهای کودک استان با جامعه آماری شش هزار نفر ارائه می شود.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور  و تعطیلی مهدهای کودک از اوایل اسفند ماه سال گذشته، به همت خیرین از بین ۸۰ مهد کودک استیجاری استان تا به امروز مالکان ۵۴ مهد، کل اجاره بها یا  قسمتی  از آن را بخشیده اند.
وی با اشاره به مشارکت ۵۰ درصدی مهدهای کودک استان سمنان در این پویش گفت: تا به امروز در مهدهای کودک استیجاری شهرستان های: میامی(از ۲۳ مهد کودک استیجاری ۲۳مهد)، شاهرود(از ۲۰ مهد کودک ۱۴ مهد)، سمنان (از ۲۱ مهد کودک ۱۱ مهد)، دامغان(از ۷ مهد کودک ۲ مهد)، گرمسار(از ۶ مهد کودک ۳ مهد) و آرادان (از ۴ مهد کودک ۱ مهد) پویش همدلی اجرا شده است و در مجموع،بیش نیمی از مهدهای کودک استان در این پویش شرکت کرده اند.

 ایزدپور گفت : شهرستان میامی با دارا بودن ۲۳ مهد کودک در حدود ۷۰۰ کودک را تحت پوشش خدمات مراقبتی و آموزشی خود دارد و تمامی مالکین مهدهای کودک در این شهرستان اجاره بهای خود را بخشیده اند  که این امر در کشور کم نظیر است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با اشاره به نقش ارزنده خیرین به عنوان بازوان توانمند در تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی گفت: با همکاری این عزیزان، تلاش ها به منظور همراهی و همدلی دیگر صاحبان املاک مهدهای کودک استان ادامه دارد و امید است با پیشینه درخشان استان آمار پویش همدلی در روزهای دیگر افزایش یابد.

گفتنی است «پویش همدلی» به همت دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور و کانون مهدهای کودک پیگیری و اجرایی شده است و هدف  آن بخشش کل یا قسمتی از اجاره بهای مهدهای کودک توسط مالکان، به منظور جبران خسارت مهدهای کودک در تعطیلات ناشی از ویروس کروناست.

کد خبر 16151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =