اداره کل بهزیستی مازندران در راستای دستیابی به اهداف خود و رعایت حقوق شهروندی در غالب دولت الکترونیک در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی جامعه هدف را تامین نماید. لذا:

1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

2. در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین سازمان بهزیستی کشور بوده است.

4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال بعنوان یکی از مهمترین اهداف اداره کل بهزیستی مازندران مطرح شده است ضمن اینکه امکان درج نظرات انتقادات و پیشنهادات ذیل هر خبر برای کاربران ایجاد شده است که در صورت صلاحدید اپراتور منتشر خواهند شد.

5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.

6. در پرتال اداره کل بهزیستی مازندران سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیر کل، پیشنهادها و انتقادات، درخواست ملاقات با مدیرکل و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

7. زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی mazandaran.behzisti@chmail.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.همچنین خطوط تلفنی
011-33394903-5 همواره آماده پاسخگویی به مراجعین است.

8. کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، اطلاعیه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... از طریق درگاه الکترونیک جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده شده است.

کد خبر 15888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد