بدینوسیله بیانیه حریم خصوصی اداره کل بهزیستی استان مازندران را به اطلاع میرساند:

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله بیانیه حریم خصوصی اداره کل بهزیستی استان مازندران را به اطلاع میرساند:

 تارنمای اداره کل بهزیستی استان مازندران  به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما " و نیز تب "خدمات مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ساعات اداری، تماس برقرار نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.

برای ارتباط و انعکاس شکایت می توانید با اطلاعاتی که از بخش تماس با ما بدست می آورید درخواست و یا پیشنهاد خود را ارائه نمایید و پس از دریافت کد رهگیری درخواست خود را در مراحل بعدی پی گیری نمایید.

به محض اعلام درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

تارنمای اداره کل بهزیستی استان مازندران  بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.

تارنمای اداره کل بهزیستی استان مازندران  نسبت به حفظ حریم خصوصی شما و همچنین گسترش تکنولوژی خود به‌گونه‌ای که تجربه آنلاین امن و قدرتمندتری را برای شما فراهم کند، متعهد است. این بیانیه حریم خصوصی در پایگاه اینترنتی اداره کل بهزیستی استان مازندران  به کار گرفته می‌شود و فرایند جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را کنترل می‌کند. با استفاده از پایگاه اینترنتی اداره کل بهزیستی استان مازندران  شما نسبت به موارد ذیل پیرامون داده‌ها، اعلام رضایت می‌کنید.

جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما

اداره کل بهزیستی استان مازندران  اطلاعات هویتی و شخصی ـ مانند آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن یا آدرس خانه و محل کار شما ـ را که در فرم های الکترونیکی این تارنما ثبت می نمایید گردآوری می‌کند. اداره کل بهزیستی استان مازندران  هیچ یک از ارتباطات آنلاین خصوصی شما را رصد نمی‌کند.

استفاده از اطلاعات شخصی شما

اداره کل بهزیستی استان مازندران  اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری و استفاده می‌کند تا بتواند خدماتی که شما درخواست کرده‌اید را ارائه دهد. اداره کل بهزیستی استان مازندران  همچنین اطلاعات هویتی و شخصی شما را به منظور مطلع کردن شما نسبت به سایر محصولات و خدمات در دسترس در اداره کل بهزیستی استان مازندران  و وابستگانش استفاده می‌کند. هم‌چنین اداره کل بهزیستی استان مازندران  ممکن است از طریق نظرسنجی‌ها به منظور تحقیق و بررسی نظر شما پیرامون خدمات فعلی و هم‌چنین خدمات بالقوه‌ای که ممکن است ارائه شود، با شما تماس بگیرد.

اداره کل بهزیستی استان مازندران  فهرست مشتریانش را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد و اجاره نمی‌دهد. ممکن است اداره کل بهزیستی استان مازندران  گاهی به سود یک شریک کاری خارجی (خارج از اینترنت) درباره یک پیشنهاد ویژه‌ای که ممکن است مورد علاقه شما باشد، با شما تماس بگیرد. در این موارد، اطلاعات خاص هویتی و شخصی شما (شامل آدرس ای‌میل، نام، آدرس و شماره تلفن) به شخص ثالث منتقل نمی‌شود. بعلاوه، ممکن است اداره کل بهزیستی استان مازندران  داده‌هایی را با شرکای قابل اعتماد در میان بگذارد تا به ما در راستای اجرای تحلیل‌های آماری، و فرستادن ایمیل یا کارت پستال به شما، فراهم کردن ساپورت مشتریان یا هماهنگی ارائه خدمات، کمک کنند. تمامی این اشخاص ثالث نسبت به استفاده از اطلاعات شخصی شما منع شده‌اند مگر آن‌که از این اطلاعات به منظور فراهم کردن خدماتی برای اداره کل بهزیستی استان مازندران  استفاده کنند؛ هم‌چنین از آن‌ها خواسته می‌شود تا محرمانه بودن اطلاعات شما را رعایت کنند.

اداره کل بهزیستی استان مازندران  اطلاعات شخصی حساس (مانند نژاد، دین، جهت‌گیری سیاسی) را بدون اجازه صریح شما استفاده و افشا نمی‌کند.

امنیت اطلاعات شخصی شما

اداره کل بهزیستی استان مازندران  اطلاعات شخصی شما را از دسترسی‌ها، استفاده و افشاهای تایید نشده، حفاظت می‌کند. اداره کل بهزیستی استان مازندران  اطلاعات شخصی و هویتی‌ای که شما بر روی سرورهای رایانه فراهم کرده‌اید، به شکل کنترل‌شده، امن و حفاظت‌شده، از دسترسی‌ها، استفاده و افشاهای تایید نشده محافظت می‌کند .

تغییرات دراین بیانیه

اداره کل بهزیستی استان مازندران  ممکن است گهگاه این بیانه حریم خصوصی را به منظور بازتاب فیدبک‌های مشتریان و شرکت به‌روزرسانی کند. اداره کل بهزیستی استان مازندران  شما را تشویق می‌کند تا به طور دوره‌ای این بیانیه را مرور کنید تا از نحوه حفاظت اطلاعات شما توسط اداره کل بهزیستی استان مازندران  مطلع شوید.

کد خبر 15886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد