خط ملی مشاوره تلفنی ۱۴۸۰؛ یاوری امین برای مردم هرمزگان

مدیر روابط عمومی بهزیستی هرمزگان گفت : خط ملی مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ ، بستری امن، قابل اعتماد و رایگان برای هموطنان عزیز هرمزگانی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ حجت‌الاسلام غلامحسین رازمند با اشاره به اهمیت دسترسی آسان تمامی شهروندان به خدمات مشاوره‌ای، خط ملی مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ را به عنوان بستری امن، قابل اعتماد و رایگان برای هموطنان عزیز هرمزگانی معرفی کرد.
مدیر روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: "خط ۱۴۸۰، یک سامانه تلفنی ملی و کاملاً رایگان است که با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و باتجربه در حوزه‌های مختلف روانشناسی، مشاوره و کارشناسی اجتماعی، آماده ارائه خدمات تخصصی به همشهریان گرامی در سراسر استان است."
وی افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 10 شب ، برای دریافت پاسخ به سؤالات و حل مسائل خود در حیطه‌های مشاوره فردی، خانوادگی، ازدواج، تربیت کودک، مسائل نوجوانان و جوانان، مهارت‌های زندگی، اضطراب، استرس و سایر حوزه‌های روانشناسی-اجتماعی با این خط تماس حاصل نمایند. هویت تماس‌گیرندگان محرمانه باقی می‌ماند و مردم عزیز می‌توانند با اطمینان کامل، دغدغه‌های خود را با مشاوران این خط در میان بگذارند.
رازمند در پایان تأکید کرد: صدای مشاور، گوش شنوایی برای همه مردم شریف استان، به‌ویژه در مواقع بحرانی و دشوار است. ما در بهزیستی استان هرمزگان خود را موظف می‌دانیم که از طریق چنین خدماتی، گامی مؤثر در راستای ارتقای سلامت روان و تحکیم بنیان خانواده‌ها در جامعه برداریم.

کد خبر 157010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد