به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛
در این برنامه که با حضور رسول بابایان، مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی، شهرام دلنواز، مدیر بهزیستی ارومیه و فریبا بدرنژاد، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی برگزار شد، جمعی از نمازگزاران و مراجعین با مراجعه به میز خدمت، مسائل و دغدغههای خود را در حوزههای مختلف حمایتی، توانبخشی، اجتماعی و امور مرتبط با جامعه هدف مطرح کردند.

بابایان، مدیرکل بهزیستی استان، ضمن قدردانی از تعامل سازنده مردم با مجموعه بهزیستی، حضور در میز خدمت پیش از نماز جمعه را فرصتی برای ارتباط مستقیم، بدون واسطه و چهرهبهچهره با اقشار مختلف عنوان کرد و گفت: هدف ما از حضور در چنین برنامههایی، تسریع در روند رسیدگی به درخواستها و حل بخشی از مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن است.

این ارتباط صمیمانه و نزدیک امکان تصمیمگیری و ارائه راهکار مؤثر را برای همکاران فراهم میکند.در جریان این برنامه، مراجعین مشکلات خود را در حوزههایی چون درخواست خدمات توانبخشی،مسائل مرتبط با مددجویان، پیگیری پروندهها،معرفینامهها،مشکلات معیشتی و روند ارائه خدمات در مراکز تحت نظارت مطرح کردند.
مدیرکل بهزیستی و مسئولان همراه پس از بررسی موضوعات،دستورات لازم را برای پیگیری فوری پروندهها،مشاورههای لازم و هدایت صحیح مراجعین صادر و راهنماییهای کاربردی جهت رفع دغدغههای آنان ارائه کردند.
برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، یکی از برنامههای مستمر دستگاههای اجرایی برای تحقق سیاستهای دولت مردمی در راستای پاسخگویی شفاف،تسهیل خدماترسانی و تکریم اربابرجوع است.
حضور منظم مدیران دستگاهها در این میزها، نقش مهمی در شناسایی مسائل واقعی مردم، رفع موانع احتمالی و ارتقای کیفیت ارائه خدمات ایفا میکند.

گفتنی است ادارهکل بهزیستی استان با تأکید بر عدالتمحوری و ارائه خدمات گسترده به اقشار مختلف، همچنان بر اجرای برنامههای ارتباط مستقیم با مردم از جمله میز خدمت،دیدارهای مردمی و پاسخگویی در فضای مجازی و حضوری تأکید دارد تا بتواند در جهت بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف و کاهش دغدغههای آنان گامهای مؤثر بردارد.












نظر شما