این نشست با حضور وحیده باتمانی رئیس بهزیستی کامیاران و کارشناسان مربوطه برگزار و بر اهمیت تکمیل پرسشنامههای الکترونیک توسط مراجعان و رضایتسنجی آنان تأکید شد.
باتمانی هدف از برگزاری این جلسه را ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده در مراکز مشاوره و پاسخگویی بهتر به نیازهای مراجعان عنوان کرد و گفت: سامانه نظرسنجی مراکز مشاوره امکان جمعآوری سریع، دقیق و قابل تحلیل نظرات مراجعان را فراهم میکند و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف احتمالی به سرعت رفع میشود.
وی افزود: این سامانه به بهزیستی و مشاوران کمک میکند تا خدمات روانشناختی با کیفیت بالاتر و شفافتر به جامعه ارائه شود.
همچنین در حال حاضر چهار مرکز مشاوره فعال در کامیاران خدمات متنوعی شامل مشاوره خانواده، فردی، پیش از ازدواج، زوجدرمانی، مشاوره طلاق، تحصیلی، روانشناسی اختلالات رفتاری و هیجانی، آموزش تابآوری، آزمونهای روانی و روانسنجی، آموزش مهارتهای زندگی و روانشناسی کودک و نوجوان ارائه میدهند.














نظر شما