سامانه اطلاع رسانی املاک تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور رونمایی شد

در نخستین روز از هفته گرامیداشت سی ونهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و در راستای گامی دیگر در مسیر شفاف سازی ، سامانه اطلاع رسانی املاک تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور ، با حضور دکتر وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور رونمایی شد.

به  گزارش  روابط عمومی  وامور  بین الملل ؛ دکتر قبادی دانا در  مراسم  رونمایی از  این  طرح گفت :‌ موضوعی که در دوره جدید فعالیت سازمان به‌صورت ویژه به آن اشاره شده است عبارت از موضوع راه‌اندازی سامانه شفاف‌سازی است. شفافیت موضوعی است که در گام دوم انقلاب نیز از سوی مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است.

وی افزود: همزمان با راه‌اندازی سامانه شفافیت ، ستاد شفاف‌سازی در سازمان فعالیت خود را آغاز کرد و در گامهای بعدی حق سرپرستی افراد دارای معلولیت ضایع نخاعی به‌صورت الکترونیکی پرداخت شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین تصریح کرد: پرداخت یارانه به مراکز نگهداری سالمندان و معلولان از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای شفاف‌سازی عملیاتی شده است علاوه بر اینکه در گامهای بعدی از جمله پرداخت کمک‌هزینه امدادی به 16 هزار نفر از فرزندان تحت پوشش در خانواده‌های جایگزین یارانه 7400 نفر از فرزندان در مراکز شبه‌خانواده عملیاتی شده است.

قبادی دانا به بارگذاری اطلاعات املاک بهزیستی در سامانه شفاف‌سازی اشاره کرد و گفت: از امروز املاک این سازمان به‌روی سامانه شفافیت بارگذاری شده است و این املاک در منظر عمومی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه درخصوص بارگذاری قراردادهای موجود در سازمان به‌روی سامانه شفافیت بیان کرد : علاوه بر این میزان مشارکتهای مردمی و کمکهای اهداشده به مددجویان سازمان و نیازمندان در بخشهای مختلف به‌روی سامانه شفافیت بارگذاری خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به‌روی سامانه شفافیت بارگذاری شده است تعداد مراکز شبانه‌روزی سالمندان و معلولان، مراکز روانشناسی و مشاوره‌ای،‌ کلینیک‌های مددکاری مراکز ترک اعتیاد و همچنین مهدهای کودک است که هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه شفافیت در سایت سازمان بهزیستی کشور از آدرس این مراکز اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 1554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =