تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش  و هماهنگی گروههای هدف

در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش  و هماهنگی گروههای هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان از زحمات دو ساله رعنا سورمه تقدیر و هاجراندرخور بعنوان رئیس جدید اداره معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش  و هماهنگی گروههای هدف اداره کل انجام شد .

این مراسم با حضور علیرضا ایزدپور ، حسین نوحی معاون پشتیبانی ، حمید همتیان مسئول حراست برگزار شد.

در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش  و هماهنگی گروههای هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان از زحمات دو ساله رعنا سورمه تقدیر و هاجراندرخور بعنوان رئیس جدید اداره معرفی شد .

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ایام و اعیاد شعبانیه و تقدیر از پرسنل اداره کل به جهت خدمات ، زحمات و تلاش مستمر و اثرگذار در سال ۱۳۹۸ برای ایشان و خانواده آنان و جامعه هدف بهزیستی استان خیر و برکت مسئلت کرد.     

ایزدپور بیان داشت: بخش مهمی از خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان علی الخصوص در بخش مددجویی در اداره پذیرش و هماهنگی انجام می شود و با توجه به شرایط کنونی  اداره کل بهزیستی استان سمنان در تلاش است که با همدلی و تعامل کارکنان خدوم این بخش خدمات شایسته ای را به جامعه هدف بهزیستی ارائه داد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان از تلاش و خدمات خانم سورمه در سمت ریاست اداره پذیرش و هماهنگی در طول دوسال تقدیر و تشکر کرد و برای ایشان در سمت معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان آرزوی موفقیت کرد.

ایزدپور ضمن اشاره بر سوابق اجرایی خانم اندرخور ایشان  را  بعنوان سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی اداره کل بهزیستی استان سمنان معرفی کرد و ادامه داد در جهت خدمتگزاری به عموم و جامعه هدف پذیرش مسئولیت تعهد و شرایط خاص خود را دارد و اصل بر این است که اگر کسی توان و تجربه و تخصص آن را دارد در حد توان در امر خدمتگزار ی خود را سهیم بداند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان  ضمن ابراز رضایت از زحمات و تلاشهای همکاران اداره پذیرش و هماهنگی تقدیر و تشکر کرد و خواستار تعامل و همدلی بیشتر در جهت رفع نیازهای مددجویان و تکریم هرچه بیشتر جامعه هدف بهزیستی شدند.

در ادامه جلسه رعنا سورمه گزارشی از عملکرد مسئولیت خود در اداره پذیرش و هماهنگی داشته و یکی از علایق مهم خود را در همراهی و همدلی با مددجویان دانستند و آمادگی خود را در ادامه تعامل و همکاری با اداره پذیرش ابراز داشتند .

پس از ایشان هاجر اندرخور سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف اداره کل بهزیستی استان به تشریح برنامه های اجرایی خود پرداختند و از حسن اعتماد مدیرکل بهزیستی در برعهده گذاشتن این مسئولیت تقدیر و تشکر  کردند .

کد خبر 15319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد