رسیدگی مستقیم رئیس بهزیستی مهاباد به مشکلات جامعه هدف در ملاقات مردمی

در راستای تحقق سیاست‌های خدمت‌رسانی بی‌واسطه و تسهیل دسترسی جامعه هدف به مسئولان، کریم محمدی رئیس اداره بهزیستی مهاباد با برگزاری دیدار چهره‌به‌چهره به مشکلات و درخواست‌های مراجعان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی مهاباد؛
در این دیدار مراجعان از گروه‌های مختلف شامل افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، مددجویان اجتماعی و خانواده‌های تحت پوشش، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

موضوعات مطرح‌شده در حوزه‌های توانبخشی، حمایت‌های اجتماعی، اشتغال و خدمات حمایتی در همان جلسه با هماهنگی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و بخشی از درخواست‌ها به صورت فوری پیگیری و نتیجه به مراجعان اطلاع داده شد.
کریم محمدی با تأکید بر اهمیت تداوم ارتباط مستقیم با جامعه هدف، اظهار داشت: «دیدارهای مردمی فرصتی ارزشمند برای شنیدن مشکلات از زبان مردم و برنامه‌ریزی بهتر برای رفع موانع موجود است.»
محمدی همچنین افزود: با همکاری کارشناسان استانی و شهرستانی، تلاش خواهد شد روند رسیدگی به مطالبات جامعه هدف سرعت بیشتری یابد و خدمات بهزیستی با کیفیت بالاتری ارائه شود.
وی همچنین نیز با دقت و صبر، به صحبت های مراجعین گوش فرا داد و ضمن ارائه راهکارها، دستورات لازم برای پیگیری برخی از درخواست ها را صادر کرد.وی در حاشیه این دیدار گفت: باور داریم که خدمت به مردم، زمانی معنا پیدا می‌کند که از پشت میز فاصله بگیریم و صدای مردم را از نزدیک بشنویم.
این نشست در فضایی صمیمی و تعاملی برگزار شد و امیدواری‌های تازه‌ای برای پیگیری مشکلات و تحقق مطالبات جامعه هدف به همراه داشت.

کد خبر 151837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد