بازدید رئیس بهزیستی اشنویه از مرکز اورژانس اجتماعی و برگزاری جلسه با همکاران

رئیس اداره بهزیستی اشنویه با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی ، خدمات و فعالیت‌های این مرکز را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه؛

فخرالدین پنهانی ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران اورژانس اجتماعی، بر اهمیت خدمات‌رسانی به موقع و اثربخش به افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی افزود: در ادامه با حضور در جلسه‌ای با کارشناسان و همکاران مرکز، دغدغه‌ها و مشکلات کاری آنان را مورد بررسی قرار داده و راهکارهایی برای بهبود روند خدمات ارائه نمود.

پنهانی بر لزوم هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های مرتبط برای ارتقای سطح خدمات اورژانس اجتماعی تأکید کرد و از همکاران خواست تا در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 150925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد