دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبکی با جمعی از ناشنوایان

به مناسبت هفته ملی ناشنوایان، حمیدرضا سلطان‌آبادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبکی از منازل تنی چند از ناشنوایان این شهرستان بازدید و با آنها گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان حمیدرضا سلطان‌آبادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبکی به مناسبت هفته ملی ناشنوایان به همراه  اسماعیل راز، مدیر مرکز مثبت زندگی شهرستان گنبکی با حضور در منازل تعدادی از افراد دارای معلولیت شنوایی، از نزدیک در جریان شرایط زندگی، نیازها و مشکلات این عزیزان قرار گرفتند.

کد خبر 150244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد