بهارستان | تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل در بهزیستی

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مهدی قربانی رئیس اداره بهزیستی بهارستان به همراه مرتضی عظیمی مسئول بازرسی، از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شاغل در این اداره تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، قربانی دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای انسجام اجتماعی و همدلی میان آحاد مردم دانست و اظهار داشت: حضور پرسنل متعهد و خدوم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اداره، افتخاری بزرگ برای مجموعه بهزیستی است.

وی همچنین تأکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به ایثارگری‌های خانواده‌های معظم آنان وظیفه‌ای همگانی است و باید در کنار تکریم این عزیزان، راه آنان را در خدمت به مردم و اعتلای کشور ادامه دهیم.

کد خبر 150219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد