در این کارگاه، کودکان با بازیها و فعالیتهای گروهی، مفاهیم مثبتاندیشی، مهارتهای شاد زیستن و راههای ساده ایجاد نشاط در زندگی روزمره را فرا گرفتند. کارشناسان همچنین با زبان ساده اهمیت بیان احساسات و حفظ ارتباط دوستانه با خانواده و همسالان را برای کودکان توضیح دادند.
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت: به مناسبت هفته پیشگیری از خودکشی و با هدف تقویت روحیه شادابی و نشاط در کودکان، کارگاه آموزشی «زندگی شاد» ویژه کودکان گروه سنی ۵ تا ۹ سال توسط کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر حاجی آباد برگزار گردید.
کد خبر 148734












نظر شما