ابشناس در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه، از فعالیتهای خبرنگاران در پوشش اخبار مرتبط با خدمات و برنامههای بهزیستی استان گلستان قدردانی کرد. همچنین در این نشست درباره مسائل اجتماعی و راهکارهای اطلاعرسانی مؤثر پیرامون خدمات بهزیستی تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان، قدسیه ابشناس، مدیرکل بهزیستی استان، در راستای دیدار از رسانه ها و خبرنگاران با فاطمه کرامتی، مدیرمسئول پایگاه خبری پارتیا خبر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر 146363












نظر شما