دیدار مدیرکل بهزیستی گلستان با مدیرمسئول پایگاه خبری پارتیا خبر

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان، قدسیه ابشناس، مدیرکل بهزیستی استان، در راستای دیدار از رسانه ها و خبرنگاران با فاطمه کرامتی، مدیرمسئول پایگاه خبری پارتیا خبر دیدار و گفتگو کرد.

ابشناس در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه، از فعالیت‌های خبرنگاران در پوشش اخبار مرتبط با خدمات و برنامه‌های بهزیستی استان گلستان قدردانی کرد. همچنین در این نشست درباره مسائل اجتماعی و راهکارهای اطلاع‌رسانی مؤثر پیرامون خدمات بهزیستی تبادل نظر شد.

کد خبر 146363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد