حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان در سامانه سامد

روز سه شنبه، ۷ مردادماه، مدیرکل بهزیستی خوزستان، در مرکز ارتباطات مردمی استانداری حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در این باره گفت: هدف از حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری (سامد)، پاسخگویی تلفنی  به سوالات عموم شهروندان، به ویژه جامعه هدف تحت پوشش و رسیدگی برای حل مشکلات ایشان، است.

وی با تاکید بر لزوم استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: حضور مدیران دستگاه های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در طول سال با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌ مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی انجام می شود.

کریمیان با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از طریق تماس با خط تلفنی ۱۱۱، با سامانه سامد ارتباط برقرار کنند، بیان داشت: اطلاع رسانی زمان دقیق و راه های ارتباط با این سامانه به جامعه هدف بهزیستی، در روزهای قبل از جلسه توسط دفتر ارتباطات مردمی استانداری و روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان صورت می پذیرد.

گفتنی است مدیرکل بهزیستی خوزستان، ضمن پاسخگویی به تماسهای مردمی از سراسر استان، مشکلات و درخواستهای قابل پیگیری را یادداشت و در دستور کار قرار داد .

کد خبر 144984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد