به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،
در این دیدار که با همراهی فریبا بدرنژاد، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و حمیدرضا سوری ، معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی برگزار شد، مسائل ، دغدغهها و درخواستهای مددجویان بهصورت مستقیم و بیواسطه توسط مدیرکل و تیم همراه مورد بررسی قرار گرفت.
رسول بابایان ضمن تأکید بر رویکرد پاسخگویی و مسئولیتپذیری در ساختار مدیریتی بهزیستی گفت: «دیدارهای چهرهبهچهره با جامعه هدف، فرصتی برای درک واقعیتر مشکلات ، شناسایی دقیقتر نیازها و اتخاذ تصمیمات اثربخش در جهت رفع موانع پیشروی مددجویان است.»
در ادامه این دیدار، پس از استماع مسائل مطرحشده توسط مراجعین، مدیرکل بهزیستی دستورات لازم را جهت پیگیری تخصصی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات، به معاونتهای مرتبط صادر کرد.
برگزاری منظم این دیدارها، تجلی تعهد مجموعه بهزیستی به شعار "حمایت، توانمندسازی و کرامت انسانی" بوده و با هدف تقویت اعتماد عمومی، ارتقاء کیفیت خدمات و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان دنبال میشود.
نظر شما