به گزارش روابطعمومی اداره کل بهزیستی آذربایجانغربی؛
این سفر با هدف بررسی میدانی وضعیت خدماترسانی، گفتوگوی مستقیم با کارکنان و تلاش برای همافزایی هرچه بیشتر در مسیر خدمت به جامعه هدف صورت گرفت.
در این سفر، مدیرکل بهزیستی استان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب، در نشستی صمیمی با کارکنان این مجموعه به گفتوگو پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل، دغدغهها و چالشهای پیشروی آنان قرار گرفت. کارکنان نیز با صراحت و شفافیت، مسائل موجود در حوزههای مختلف کاری خود را با مدیرکل در میان گذاشتند.
رسول بابایان ضمن تقدیر از تلاشهای بیوقفه کارکنان و مجموعه مدیریتی بهزیستی میاندوآب، اظهار داشت:
"سرمایه اصلی سازمان بهزیستی، نیروی انسانی آن است. باور دارم که با همدلی، تخصص، و تعهدی که در بدنه همکاران بهزیستی استان وجود دارد، میتوانیم بر بسیاری از موانع فائق آمده و شرایط خدمترسانی به مددجویان را به نحو مطلوبی ارتقا دهیم و این سفرها فرصتی است برای شنیدن بیواسطه مشکلات و صدور دستورات فوری برای حل آنها در چارچوب مقررات و متناسب با ظرفیتهای موجود."
مدیرکل بهزیستی همچنین بر لزوم توسعه نگاه بینبخشی ، مشارکتمحور و تسهیلگر در حل مسائل مددجویان و آسیبدیدگان اجتماعی تأکید کرد و افزود:
"ما در مسیر خدمت، وظیفهای الهی و انسانی بر دوش داریم. باید در سایه تعامل، همافزایی و بهرهگیری از ظرفیتهای درون و برون سازمانی ، بهگونهای عمل کنیم که هیچ فرد نیازمندی از حمایتهای لازم محروم نماند."
در ادامه این دیدار، اسماعیلینژاد، رئیس اداره بهزیستی میاندوآب، ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور مدیرکل و هیئت همراه، به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی، عملکرد حوزههای مختلف و نیز چالشهای موجود در مسیر خدمترسانی پرداخت. وی خواستار نگاه حمایتی و توجه ویژه به نیازهای زیرساختی و نیروی انسانی اداره شهرستان شد.
شایان ذکر است در این سفر، چهرههای برجستهای از مجموعه ستادی بهزیستی استان از جمله دکتر زرینتاج علیزادگان معاون توانبخشی، حمیدرضا سوری معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی، فریبا بدرنژاد رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، بهنام ایلخانی رئیس فوریتهای اجتماعی و دولتی ،کارشناس تخصصی حوزه پذیرش حضور داشتند و هر یک ضمن گفتوگو با همکاران حوزه تخصصی خود، مسائل مطروحه را ثبت و برای پیگیریهای آتی در سطح استانی مدنظر قرار دادند.
این سفر، بار دیگر نشان داد که حضور میدانی مدیران ارشد سازمان، نه تنها باعث تقویت روحیه خدمتی در همکاران میشود، بلکه زمینهساز اتخاذ تصمیمات واقعبینانه و مسئلهمحور در راستای بهبود کیفی خدمات حمایتی و تخصصی به جامعه هدف خواهد بود.
در پایان این دیدار، مدیرکل بهزیستی استان با ابراز رضایت از فضای تعاملی ایجاد شده، از همه همکاران خواست تا با روحیه جهادی، همدلانه و خلاقانه در مسیر رفع دغدغههای مددجویان گام بردارند و تلاش کنند تا سازمان بهزیستی به الگویی از کارآمدی، اخلاقمداری و پاسخگویی اجتماعی بدل شود.
نظر شما