به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجانغربی؛
در این برنامه که با هدف تقویت روحیه پاسخگویی، افزایش شفافیت و تسهیل دسترسی مردم به مسئولان برگزار شد، جمعی از مسئولان بهزیستی استان از جمله کریم رحیماوغلی مدیر اداره بهزیستی شهرستان ارومیه، فریبا بدرنژاد رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و شهین سنجاقی مسئول بازرسی ادارهکل بهزیستی، همراه و همگام با مدیرکل بهزیستی استان، در کنار سایر مدیران کل دستگاههای اجرایی حضور یافتند و در فضایی صمیمی به پرسشها، مشکلات و درخواستهای مراجعین پاسخ دادند.
رسول بابایان در حاشیه این برنامه با تأکید بر اینکه برپایی چنین میزهایی، تجلی عملی مردمسالاری دینی است، اظهار کرد:
«میز خدمت، فرصتی مغتنم برای شنیدن صدای بیپرده مردم است. در این فضا نه تنها میتوان به صورت مستقیم با جامعه هدف و سایر اقشار در ارتباط بود، بلکه مسائل و نیازها به صورت دقیقتری احصاء شده و مسیر تصمیمسازی به نفع مردم هموارتر میشود.»
وی با اشاره به تأکید مقام عالی استان مبنی بر تقویت این ارتباطات چهرهبهچهره افزود:
«مطالبات مردمی و مشکلات مددجویان، هنگامی بهتر حل میشوند که مسئول در میدان حضور یابد و در کنار مردم، بیواسطه به نیازهای آنان گوش فرا دهد. این حضور، روح خدمت بیمنت را در کالبد دستگاههای اجرایی زنده نگه میدارد.»
در جریان برگزاری میز خدمت، بسیاری از مراجعین با ارائه درخواستهای مختلف در حوزههای حمایتی، درمانی، اشتغال، مسکن و مددکاری، پاسخها و راهنماییهای لازم را از مسئولان بهزیستی استان دریافت کردند. همچنین برخی موضوعات خاص جهت پیگیریهای دقیقتر، به صورت مکتوب ثبت و برای بررسیهای بعدی ارجاع شد.
نظر شما