بازدید از مراکز تلفنی صدای مشاور(۱۴۸۰) و اورژانس اجتماعی (۱۲۳) شهرستان اردبیل

به گزارش روابط عمومی، طاهره رزاق پور، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل به منظور قدردانی از تلاش‌های مشاوران از سامانه های تلفنی صدای مشاور۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی شهرستان اردبیل بازدید نموده و به بررسی روند ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات و مشاوره های رواشناختی پرداخت.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن تاکید بر تامین بهداشت روان افراد در شرایط کنونی و همچنین تقویت تاب آوری و مدیریت استرس مراجعین با مددکاران و مشاوران صدای مشاور و اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان اردبیل دیدار و گفتگو کرده و با تشکیل جلسه با حضور مشاوران و مددکاران به بررسی و تحلیل داده ها و اطلاعات آماری پرداخت.

رزاق پور افزود: تلاش برای جلب رضایت مراجعین، کمک به تامین آرامش روانی مراجعین و تماس گیرندگان، بروز رسانی دانش و اطلاعات مشاوره ای، تقویت نیروهای خدمات مشاوره‌ای، اطلاع رسانی های عمومی و آگاه سازی های مستمر از خدمات و فعالیت های مورد نظر از دیگر مواردی هستند که باید در این زمینه همت بیشتری انجام شود.

شایان توجه می باشد: خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی اردبیل از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب بصورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه های فردی و خانوادگی از جمله (افسردگی، اضطراب و استرس)، خانواده، ازدواج، طلاق، کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به شهروندان عزیز می باشد.

کد خبر 140397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد