تاکید بر تسریع در خدمت رسانی به موقع  و حفظ آرامش روانی جامعه

طاهره رزاقپور، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، در چهارمین جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، بر ضرورت حفظ آرامش روانی همکاران، مراجعین و جامعه هدف تأکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان  با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی کافی و جامع از خدمات خط تلفنی صدای مشاور(۱۴۸۰) و اورژانس اجتماعی(۱۲۳) به آحاد جامعه گفت: برای تامین آرامش روحی و روانی افراد می توان با اتخاذ تدابیر مفید، انتخاب پیام های مناسب و افزایش اطلاع رسانی های عمومی گام های موثر و ارزنده ای برداشت.

رزاق پور همچنین بر بازدید مستمر از مراکز تحت پوشش، تلاش برای حفظ آرامش روانی همکاران و مقیمان، پرهیز از هرگونه استفاده غیراداری از ساختمان‌های مراکز بهزیستی، بررسی وضعیت مهمانسراها، کاهش ظرفیت مراکز و پایبندی کامل به تصمیمات کمیته بحران تأکید کرد.  

وی با اشاره به لزوم دقت در انتخاب افراد برای امداد رسانی، بازنگری، ساماندهی و تقویت تیم‌های محب (در مواقع اضطراری)، خواستار ترخیص و یا جابجایی موقت مقیمان مراکز در صورت امکان شد.  

این مسئول در پایان اظهار داشت: دلجویی از مقیمان مراکز و تلاش مضاعف برای ارتقاء روحیه شادابی و نشاط در مراکز از جمله انتظاراتی هست که همواره مورد تاکید سازمان بهزیستی می باشد.

کد خبر 140355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد