به گــزارش روابـطعمـومی ادارهکـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛
این خدمات از طریق خطوط تلفنی ویژه با شماره ۱۴۸۰ و ارتباط با کارشناسان سازمان #بهزیستی ارائه میشوند و میتوانند شامل #مشاوره فردی و آموزشهای #خودیاری باشند.
ارائهدهندگان خدمات #مشاوره_تلفنی در شرایط بحران:
ـ خطوط تلفنی سازمان بهزیستی:
خطوط ۱۲۳ (اورژانس اجتماعی) و ۱۴۸۰ (صدای مشاور) بهصورت رایگان و شبانهروزی خدمات مشاوره روانشناسی ارائه میدهند.
خدمات قابل ارائه شامل؛
مشاوره فردی؛
ارائه حمایت روانی و راهنماییهای لازم برای مقابله با استرس و اضطراب
آموزشهای خودیاری؛
ارائه تکنیکها و راهکارهای عملی برای مدیریت استرس و ارتقای سلامت روان
ارجاع به منابع حمایتی؛
در صورت لزوم، افراد به سایر خدمات حمایتی (مانند خدمات حضوری، مددکاری و غیره) ارجاع داده میشوند.
خدمات مشاوره تلفنی معمولاً به صورت #محرمانه ارائه میشوند و اطلاعات تماسگیرندگان حفظ میشود.
با توجه به شرایط بحرانی کنونی، استفاده از خدمات مشاوره تلفنی میتواند به افراد در حفظ #سلامت_روان و مقابله مؤثر با چالشهای پیش رو کمک کند.
بـرای پیوستـن به کانـال ادارهکل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیامرسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.
نظر شما