برگزاری میز خدمت بهزیستی استان ؛ گامی مؤثر در تحقق ارتباط بی‌واسطه مردم و مسئولان

در راستای ارتقای سطح پاسخگویی، افزایش رضایتمندی مردم و تحقق اصل ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان، روز چهارشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۴، میز خدمت با حضور حمیدرضا سوری، معاون اشتغال و توانمندسازی، فریبا بدرنژاد، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و جمعی از کارشناسان تخصصی ستاد بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی؛
در این برنامه که با هدف بررسی مسائل، دغدغه‌ها و مطالبات مستقیم مراجعین برگزار شد، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان در فضایی صمیمی و در عین حال کارشناسی شکل گرفت. مراجعین توانستند بدون واسطه مشکلات و درخواست‌های خود را با مدیران مطرح کنند، که در ادامه، ضمن بررسی دقیق موضوعات مطروحه، دستورات لازم توسط مسئولان ذیربط صادر و پرونده‌ها به معاونت‌های تخصصی مربوطه ارجاع شد.
این اقدام، یکی از برنامه‌های مؤثر در تحقق عدالت اداری و تقویت حس اعتماد عمومی به نظام اداری است؛ چرا که حضور مسئولان در میان مردم، نه تنها موجب تسریع در فرآیند رسیدگی به مشکلات آنان می‌شود، بلکه از منظر اجتماعی نیز نشانه‌ای از احترام به کرامت ارباب‌رجوع و باور به نقش مردم در مدیریت کشور است.
شایان ذکر است، برگزاری منظم میزهای خدمت در اداره کل و ادارات تابعه بهزیستی استان آذربایجان غربی، بنابر دستور و تأکید مقام عالی استان، هر هفته روزهای چهارشنبه در سراسر استان برگزار می‌گردد. این سیاست اجرایی با هدف گسترش فرهنگ پاسخگویی، شفاف‌سازی خدمات و ایجاد زمینه‌های توانمندسازی اجتماعی اجرا شده و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است.
بهزیستی آذربایجان غربی با تأکید بر ضرورت تقویت این رویکرد تعاملی ، بر استمرار و ارتقای کیفیت این برنامه‌ها پای می‌فشارد و امید دارد با توسعه بسترهای خدمت‌رسانی حضوری و مجازی، مسیر خدمتگزاری مؤثرتر به جامعه هدف، به‌ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر، هموارتر گردد.

برگزاری میز خدمت بهزیستی استان ؛ گامی مؤثر در تحقق ارتباط بی‌واسطه مردم و مسئولان

کد خبر 138729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد