برگزاری اولین جلسه شورای اداری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمددر سال 1404

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۴ به ریاست سید مهران کشاورز، سرپرست جدید بهزیستی استان و با حضور اعضای شورای اداری 16 اردیبهشت در سالن شهید علی زاده بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان / اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۴ به ریاست سید مهران کشاورز، سرپرست جدید بهزیستی استان و با حضور اعضای شورای اداری 16 اردیبهشت در سالن شهید علی زاده بهزیستی استان با موضوعات ذیل  برگزار گردید.

۱. بررسی اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای 2. نظم و انضباط کاری ۳. سلامت اداری ۴. اعلام نیاز هر شهرستان در خصوص تعمیرات و تجهیزات اداری به منظور جذب سریع و به موقع اعتبارات در سالن شهید علیزاده بهزیستی استان ۱۶ اردیبهشت تشکیل گردید.

در این جلسه، سید مهران کشاورز ،سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن خوشامدگویی به اعضا، به اهمیت خدمات بهزیستی در ارتقاء سطح زندگی افراد تحت پوشش و خانواده‌های آنان اشاره کرد و بر لزوم همکاری و هم‌فکری تمامی اعضای شورا برای تحقق اهداف سازمان تأکید نمود.  

سرپرست اداره کل بهزیستی همچنین به برنامه‌های آتی بهزیستی استان و ضرورت توجه به نیازهای جامعه هدف پرداخت.

سپس گزارشی از اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای سال جاری ارائه و بر اهمیت استفاده بهینه از این اعتبارات تأکید نمودند. همچنین، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق برای تخصیص این منابع به پروژه‌ها و نیازهای واقعی هر شهرستان مطرح شد.

ایشان به موضوع نظم و انضباط کاری در ادارات و واحدهای تابعه پرداختند و بر لزوم رعایت ساعات کاری، حضور به موقع و پیگیری امور محوله تأکید  و به ضرورت ایجاد محیط کاری منظم و کارآمد اشاره کرد.

سید مهران کشاورز موضوع سلامت اداری و شفافیت در فرآیندهای کاری را  مورد بحث قرار داد و بر ضرورت رعایت اصول اخلاقی و اداری در انجام وظایف تأکید و پیشنهاداتی برای ارتقاء سلامت اداری ارائه نمودند.

در ادامه روسای ادارت بهزیستی شهرستان‌ها نیازهای خود را در زمینه تعمیرات و تجهیزات اداری به تفکیک اعلام نمودند. که این نیازها شامل تجهیزات و تعمیرات مورد نیاز بایت استفاده کارکنان جهت  ارتقاء کیفیت کار اداری بود. مدیرکل بر لزوم جمع‌بندی این نیازها و ارائه آن‌ها به مراجع مربوطه برای جذب سریع و به موقع اعتبارات تأکید کرد.

در پایان جلسه، مقرر شد که هر شهرستان نیازهای خود را به صورت مکتوب تا تاریخ مشخصی به اداره کل ارسال کند تا بتوان برنامه‌ریزی مناسبی برای جذب اعتبارات انجام داد. همچنین، تأکید بر پیگیری مصوبات جلسه و برگزاری جلسات دوره‌ای برای ارزیابی پیشرفت‌ها صورت گرفت.

کد خبر 136585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد