به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی مهاباد؛
در این دیدار که با هدف بررسی دقیق مسائل، شنیدن بیواسطه درخواستها و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات صورت گرفت،تعدادی از جامعه هدف با رئیس اداره به گفتگو پرداختند.
کریم محمدی رئیس بهزیستی ضمن تأکید بر اهمیت این تعامل مستقیم، گفت:خدمترسانی به کسانی که به هر دلیل به حمایت نیاز دارند، یک وظیفه انسانی و سازمانی است و دیدارهای چهره به چهره، فرصتی برای شناخت بیشتر مشکلات از نزدیک است.
چنین برنامههایی، جلوهای از مسئولیتپذیری اجتماعی و تعامل پویا میان مسئولان و جامعه هدف به شمار میآید و نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی و کارآمدی سازمان بهزیستی دارد.
در حاشیه این دیدار، برخی موارد و مشکلات مطرحشده، با دستور مستقیم مقام مسئول، به بخشهای مرتبط ارجاع و وارد فرآیند پیگیری شد که این موضوع مورد قدردانی مراجعین قرار گرفت
در ادامه رئیس اداره سخنانی ضمن استقبال از این گونه دیدارهای مردمی، اظهار داشت:
سازمان بهزیستی متعهد به تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی شفاف و کاهش فاصله میان مسئولان و جامعه هدف است. این دیدارها به منزله پل ارتباطی مستقیم میان مدیریت و خدمت گیرندگان بوده و امکان تصمیمسازی مبتنی بر واقعیتهای میدانی را فراهم میآورد.












نظر شما