به گزارش روابط عمومی، اداره کل بهزیستی استان اصفهان در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلهای تامین نیروی نگهبان مورد نیاز در ادارات بهزیستی از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ به مدت یک سال را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ درج آگهی تا ساعت ۱۹ روز دو شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۱۵
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: تا ساعت ۱۹ روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۲۸
زمان بازگشایی پاکتها: ساعت ۱۰ صبح روز دو شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۲۹
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکتها
آدرس: اصفهان، خیابان آپادانا دوم، اداره کل بهزیستی استان اصفهان و تلفن:۹-۳۶۴۱۱۳۹۱
نظر شما