پاسخگویی بی‌واسطه سرپرست بهزیستی استان بوشهر به مطالبات مردمی در سامانه سامد استانداری

در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی و شفاف‌سازی خدمات اجتماعی، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر با حضور در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) استانداری، مستقیماً پاسخگوی تماس‌های مردمی شد؛ اقدامی که مورد استقبال گرم شهروندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر صبح امروز، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان با حضور در مرکز سامانه سامد استانداری و از طریق شماره تماس ۱۱۱، به صورت مستقیم با مردم گفت‌وگو کرد و شنونده دغدغه‌ها و مطالبات آنان شد.  

این حضور پرشور که در فضای تعامل مستقیم و بدون واسطه با شهروندان صورت گرفت، گامی دیگر در مسیر پاسخگویی شفاف و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می‌رود.

در جریان این ارتباط مردمی، تعداد قابل توجهی از تماس‌ها از سوی شهروندان برقرار شد که عمده درخواست‌های مطرح‌شده از سوی تماس‌گیرندگان، مسائل مرتبط با اشتغال، تأمین مسکن، دریافت کمک‌های موردی و همچنین دغدغه‌هایی  هزینه درمان بود.

رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن قدردانی از اعتماد و مشارکت مردمی، بر پیگیری سریع و جدی موارد مطرح‌شده تأکید کرد و اظهار داشت: پاسخگویی مستقیم به مردم نه‌ تنها وظیفه بلکه فرصتی ارزشمند برای شناخت عمیق‌تر از مشکلات جامعه هدف و تسریع در خدمات‌رسانی مؤثر است.

گفتنی است، سامانه سامد با شماره تماس ۱۱۱، پل ارتباطی مردم با مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور است که با هدف ارتقاء رضایتمندی عمومی و بهبود کیفیت خدمات دولتی راه‌اندازی شده و همواره مورد توجه مردم قرار دارد.

کد خبر 135116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد