به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ کمیسیون ماده ۲۶ و نظارت بر مراکز و موسسات تحت پوشش بهزیستی با حضور سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، برگزار شد. در این جلسه، وضعیت پروندههای مرتبط با صدور، تمدید پروانه فعالیت، و موافقت اصولی مراکز مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای رفع نواقص و چالشهای موجود ارائه شد .
در این جلسه ضمن ارزیابی شرایط مراکز و موسسات برای اخذ یا تمدید پروانه فعالیت بر اساس ضوابط سازمان بهزیستی به درخواستهای موافقت اصولی و نظارت بر اجرای دستورالعملهای مصوب رسیدگی شد.
بررسی مشکلات اجرایی و مالی مراکز دارای موافقت اصولی یا پروانه فعالیت و هماهنگی با کمیتههای تخصصی برای تسهیل فرآیندهای اداری و حمایت از مراکز از دیگر محورهای این جلسه بود.
همچنین ارائه هشدارها و تذکرات لازم به مراکز دارای پروانه فعالیت جهت اصلاح کاستیها در اسرع وقت و تأکید بر لزوم رعایت استانداردهای خدماترسانی و مقررات توانبخشی و اجتماعی در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.
این نشست با حضور نمایندگان معاونتهای تخصصی، کارشناسان حقوقی، و ناظران استانی همراه بود و تصمیمات اتخاذشده جهت اجرا به واحدهای مربوطه ابلاغ گردید .
سامیه جهانشاهی در این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر عملکرد مراکز، خاطرنشان کرد: حفظ کیفیت خدمات و رفع موانع پیش روی مراکز، از اولویتهای اصلی بهزیستی هرمزگان است. وی افزود : این جلسات با هدف تسهیل فرآیندها و بهبود خدمات به جامعه هدف برگزار میشود.
نظر شما