به گزارش روابط عمومی بهزیستی رزن، سعید کتابی در این سرکشی ضمن بررسی مشکلات موجود در گفتگو با رئیس اداره بهزیستی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل اداره بهزیستی اذعان کرد: گزارش نارضایتی از بهزیستی رزن نداشتیم.
رئیس اداره بهزیستی رزن نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل دفتر بازرسی ضمن تشریح خدمات سازمان بهزیستی گفت: این اداره درصدد بهبود ارائه خدمات بهتر و با کیفیت و رفع نقاط ضعف و تعامل و همدلی همکاران این مجموعه برای دستیابی به ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف بهزیستی می باشد.
شایان ذکر است این بازدیدها در راستای ارتقای شفافیت، بهبود پاسخگویی و افزایش کارآمدی دستگاههای اجرایی انجام شد.
نظر شما