پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتخاب مشاور امور معلولان در استانداری‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انتخاب مشاور در امور معلولان از سوی استانداران را به منظور اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت به وزیر کشور پیشنهاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انتخاب مشاور در امور معلولان از سوی استانداران را به منظور اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت به وزیر کشور پیشنهاد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اجرای قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مستلزم ایجاد نوعی هم‌گرایی اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سطح کشوری و استانی است، گفت: با عنایت به ضرورت همسویی هرچه بیشتر اقدامات مرتبط با این قانون در استان‌ها و نقش ارزنده استانداران به عنوان نمایندگان دولت و نیز تاکید بر ماده (۳) قانون موصوف که ریاست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور را به عهده وزیر کشور نهاده و استانداران به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار وزیر کشور در این ستاد می‌باشند، حضور نمایندگان افراد دارای معلولیت در کنار عالی‌ترین مقام استانی می‌تواند به اجرای هرچه بهتر قانون کمک کند.

یادآوری می‌شود؛ با پیگیری‌های بهزیستی استان‌های اصفهان و کردستان استانداران با تفکر انسان‌دوستانه، اقدام به انتصاب مشاور امور معلولین برای استانداری کردند.

کد خبر 1148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =