برگزاری اولین جلسه شورای اداری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور کارشناس نظارت بازرسی و سلامت اداری سازمان بهزیستی کشور

اولین جلسه شورای اداری در سالجاری با حضورحمید یوسفی نژاد ، کارشناس نظارت بازرسی و سلامت اداری سازمان بهزیستی کشور ، مدیرکل ، معاونین ، مسئولین واحدهای اجرایی و روسای شهرستانهای بهزستی استان با محوریت* اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال مالی 1402 * گزارش عملکرد حوزه های مختلف سال 1401 و 1402 سه شنبه 1403/04/12رأس ساعت10 لغایت 16درسالن شهید علیزاده ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد   / حمید یوسفی، کارشناس نظارت بازرسی و سلامت اداری در این جلسه بیان داشتند: امیدواریم با برنامه ریزی های دقیق و مدون و بازدیدهای منظم کارشناسان استان و شهرستانی  از مراکز تحت نظارت در سال جدید بتوانیم با رویکردهای جدید و روند تکاملی و مداوم نظارت بر مراکز برای بررسی ، ارزیابی و پایشها ، خدمات بهینه ای به جامعه هدف استان ارائه نمائیم.

اسماعیل دامیار، مدیرکل بهزیستی استان در این نشست ضمن خیرمقدم به عزیزان حاضر در جلسه  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خدمت ، ضمن برشمردن خدمات دولت عدالت محور و انقلابی شهید رئیسی به جامعه هدف به بیان عملکرد بهزیستی استان در سال گذشته پرداختندو بر حضور حداکثری کارکنان به همراه خانواده های خود و تشویق جامعه هدف به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید نمودند.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه به اعلام تواناییهای مسئولین و کارکنان و همچنین استفاده از ظرفیت ادارات بهزیستی شهرستانها در راستای خدمات اشاره کرد.

  سید سلیمان موسوی،  معاون پشتیبانی و منابع انسانی نیز در ادامه در خصوص کمک وهمیاری روسای شهرستانها با معاونت  های تخصصی جهت صرفه جویی در هزینه ها ، ماموریتها ومرخصی همکاران ،حضور وغیاب کارکنان  ، پرداخت های مناسبتی به همکاران ، اعلام به موقع کارکرد کارکنان مواردی را عنوان نمودند .

 معاون پشتیبانی ومنابع انسانی  در  ادامه جلسه نیز افزود: مجموعه اقدامات بهزیستی در زمینه رعایت الگوهای مصرف و بهره برداری بهینه از امکانات موجود ارزشمند است و خواستار استمرار این حرکت مثبت در چارچوب سیاست‌های ابلاغی شد و عنوان نمودند اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای بر اساس اولویت نیازهای ضروری شهرستانها و با توجه به ورود نیروهای جدید به ادارات شهرستانها و با تائید کارشناسان ساختمان با هماهنگی مدیر کل و معاون پشتیبانی در اسرع وقت صورت پذیرد 

در ادامه جلسه معاونین وروسای شهرستانها  به بیان چالشها و مسائل مالی و اعتباری  حوزه های خود پرداختند.

کد خبر 111216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد