پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت سوم خردادماه

مسعود فیروزی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، آزدسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح ذیل است:

سوم خردادماه یکی ازمهم‌ترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که همبستگی، ایثار و مجاهدت نتیجه‌بخش بود و شنیدن خبر آزادسازی خرمشهر کام همه ایرانیان غیور را در آن سال‌ها شیرین کرد و همچنان با گذشت این همه سال یادآوری خاطرات آن روزها برای همه مردم مسرت‌بخش است و درسی است تاریخی برای نوجوانان و جوانان عصر حاضر تا بدانند برای رسیدن به استقلال و آزادی این کشور چه مسیرسخت و دشواری پیموده شده است.

امسال تاریخ 3/3/1403 مراسم تشییع پیکر شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد مقدس و مراسم خاکسپاری ایشان در جوار امام مهربانی‌ها اما رنگ و بوی دیگری به این روز داده است. قطعا این تاریخ تا همیشه در اذهان این مردم ماندگار خواهد شد و به یاد می‌آوریم شب ولادت امام رضا(ع) را که تا صبح تمام کشور امن یجیب خواندند و چشم‌ها خیره به اخبار و دلها مضطرب شنیدن خبر بود.

امام صادق(ع) ‌می‌فرمایند " دل حرم خداست، در حرم خدا غیر خدا ساکن نکن" و قطعا آنکس که خدایی باشد و صادقانه پای کار این مردم باشد جز شهادت و عاقبت به خیری چیز دیگری در انتظارش نخواهد بود.

امسال سوم خردادماه حال و هوای دیگری در مشهد الرضا حکمفرما است. اینجانب ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و همینطور تسلیت و تهنیت برای شهادت جمعی از خدمتگزاران کشور از خانواده بزرگ بهزیستی دعوت می‌کنم تا بار دیگر همبستگی خود را نشان داده و در آئین بدرقه خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان خدومش که در روز پنجشنبه سوم خردادماه 1403 برگزار می‌شود، شرکت نمایند و از این طریق جلوه‌ای جهانی از همدلی، وحدت و قدرشناسی را به جهانیان مخابره کرده و برگ زرین دیگری در کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.

کد خبر 108533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد