دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران از خانواده بزرگ بهزیستی استان برای استقبال از رییس جمهور 

دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از خانواده بزرگ و شریف بهزیستی استان برای حضور در مراسم استقبال از آیت الله ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه دولت مردمی دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، متن دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکریم که همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت، فرصتی مهیا شد تا استان سرسبز مازندران برای دومین بار، مفتخر به میزبانی ریاست محترم جمهوری و هیات همراه باشد.

اینجانب در آستانه این سفر از خانواده بزرگ و شریف بهزیستی استان اعم از؛ گروه هدف، همکارانم در بخش های دولتی و غیر دولتی، انجمن ها، کلیه مراکز و موسسات تحت نظارت و خیرین نیک اندیش که یاوران این اداره کل در ارایه خدمات مطلوب به جامعه هدف می باشند، دعوت می نمایم برای ادای تکلیفی دیگر و عهد و پیمانی دوباره با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی، شهدای گرانقدر، بویژه 10400 شهید گلگون کفن دیار علویان، امام شهدا و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در تعاملی هم افزا با خادمین دلسوز دولت سیزدهم با حضور انقلابی خود در حماسه شکوهمند استقبال و مراسم سخنرانی رئیس جمهور مردمی، این رسم دیرین میهمان نوازی، آن هم برای چنین میهمانان ارزشمندی، حضور بهم رسانید. زیرا بر این باوریم که حضور گرم و پرشور شما عزیزان منشاء برکات فراوانی به جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف بهزیستی استان خواهد شد.

دکتر فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 107926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد