پیام دعوت مدیرکل بهزیستی استان البرز برای مشارکت در انتخابات

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز،کارکنان ،آحاد مردم و جامعه هدف بهزیستی را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ؛متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است. اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

سال گذشته  ملت بزرگ ایران حماسه بزرگی در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خلق کردند که هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

لذا اینجانب از عموم مردم به ویژه کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی دعوت می نمایم تا بار دیگر در انتخاباتی که مظهر جمهوریت نظام است، حضوری پر شور داشته و با انتخاب اشخاص اصلح‌ ضمن تاثیرگذاری بر سرنوشت خود و جامعه زمینه تشکیل مجلسی انقلابی و مسئولیت‌پذیر در جهت تحقق هدف والای "ایران قوی و مقتدر" را فراهم نمایند.


و من الله توفیق
وجیهه محمدی فلاح
مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 107473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد