نشست خبری با اصحاب رسانه | مطالبات جانبازان

| بهزیستی استان کرمانشاه میزبان نشست خبری جانبازان جنگ تحمیلی با اصحاب رسانه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

نشست خبری جمعی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس با اصحاب رسانه پیرامون مطالبات صنفی جانبازان ۷۰ درصد به میزبانی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به منظور تکریم مقام شامخ ایثارگران در اقدامی مبتکرانه و برای اولین بار، بهزیستی استان کرمانشاه میزبان نمایندگانی از جامعه‌ی جانبازان ۸ سال دفاع مقدس بود، تا در نشست خبری با اصحاب رسانه به طرح مشکلات و مطالبات صنفی خود بپردازند.

مرتضی کوهی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایثارگران لایق بیشترین احترام‌ها هستند اظهار کرد: امروز این توفیق نسیب ما شد که میزبان برادرانی باشیم که از جان خود برای دفاع از میهن‌مان مایه گذاشتند.
معاون توانبخشی  افزود: ما سعی خود را در جهت رفع مشکلات شما عزیزان که اشتراکاتی نیز با جامعه هدف بهزیستی دارید، خواهیم کرد.

همچنین در ادامه‌ی این نشست فتاح مؤمنه رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این نشست استقبال نموده و تأکید کرد که: این عزیزان نمایندگان همه جانبازان هستند و باید از طرف مسئولین مورد توجه قرار گیرند و مطالباتشان به گوش مسئولین استان برسد.
 
در پایان جانبازان حاضر در جلسه به طرح مشکلات و مطالبات صنفی خود پرداختند و ابریفام مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه اعلام کرد: این نشست از سوی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه خواهد یافت تا شاید بتوانیم در جهت رفع مشکلات این عزیزان که همه ما مدیون زحمات بی‌دریغ آن‌ها هستیم با دستگاه‌های ذیربط از جمله بنیاد شهید و ... همکاری نماییم و سپس با اهداء هدیه و لوح یادبود از جانبازان حاضر در جلسه تجلیل شد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 105992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد