پیام نوروزی مدیر کل بهزیستی فارس

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس با انتشار پیامی سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس متن پیام به شرح زیر است:

با سلام 
ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و ایام ماه مبارک رمضان،امسال نیز به همت ومشارکت و تلاش شبانه روزی همکاران گرانقدر در بهزیستی فارس ،مدیران مسئول، مجموعه مددکاران،مسئولین فنی،روانشناسان،پرستاران،مددیاران،مراقبان مراکز بخصوص مراکز شبانه روزی تحت نظارت،شرکای اجتماعی بهزیستی در بخش خصوصی،خیرین،موسسات،کلینیکها و جمعیت های همکار که با ایثار و از خود گذشتگی روزهای ابتدایی سال نو و ایام نوروز ،خدمات دهی به مددجویان مراکز و سایر افراد و جامعه ی هدف را به فراغت بال  و دید و بازدید نوروزی مقدم خواهند شمرد ، که شاهد محیطی امن، سالم و آرامش خاطر خدمت گیرندگان باشیم.
لذا بر خود لازم دانسته ضمن تبریک سال نو،از زحمات ماندگار و ارزشمند تان تقدیر و تشکر نمایم، امید است  با وحدت رویه و  همدلی بین کارکنان مجموعه ی بهزیستی و با توکل بر ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) همچنان در مسیر خدمت به جامعه ی هدف موفق و موید  باشید. سلامتی و توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

محمدرضا هوشیار 

مدیر کل بهزیستی فارس 

کد خبر 104598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد