پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد درپی قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران دربیستمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان ۲۰۲۴ ترکیه

اسماعیل دامیار ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در بیستمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان ۲۰۲۴ ترکیه که با حضور اسماعیل دژه ورزشکار هم استانی همراه بود را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد متن پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران مطمئنا در سایه تلاش و  پشتکار به دست می آید و درخشش ورزشکارانی با شرایط جسمانی ویژه در میادین ورزشی نشان دهنده آن است که از همت والا و اراده ای آهنین برخوردارند و در زندگی هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارند و با امید و توکل بر خدا مسیر موفقیت را طی می کنند و بر بلندای افتخار و عزت می رسند.

 این افتخار آفرینی ها از سوی ورزشکاران توانخواه قطعا نزد اهالی ورزش و عموم جامعه بسیار ارزشمند است و همواره شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

فتح جام قهرمانی رقابت های فوتسال در بیستمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان ۲۰۲۴ ترکیه که با درخشش ملی پوشان کشورمان به ارمغان آمد ، بار دیگر نمادی از اقتدار ، انگیزه و اراده قوی جوانان ایران اسلامی را به منصه ظهور رساند و موجب شادی مردم شد.

لذا اینجانب کسب قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران و درخشش "فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمدی  جناب آقای اسماعیل دژه  را به ایشان ، خانواده گرامیشان ، مربیان و اهالی ورزش استان  و ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایشان سلامتی و موفقیت های بیشتر در میادین ورزشی خواستارم.

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 104377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد