برگزاری نهمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در اداره کل بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و ششم اسفندماه؛ نهمین و آخرین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با حضور آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان و سایر نمایندگان دستگاه های عضو کمیته در سالن اجتماعات دکترخزائلی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی سرپرست بهزیستی استان در این نشست از همراهی دستگاه های اجرایی ذیربط در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی به ویژه اجرای برنامه های آگاهی بخشی و فرهنگسازی پیرامون مخاطرات و مضرات موادمخدر، ابراز قدردانی کرد و لزوم تداوم همکاری و همیاری کلیه دستگاه ها در راستای تاثیرگذاری و کسب نتایج مناسب در جهت پیشگیری و کنترل آسیبهای اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در این نشست نمایندگان دستگاه ها نیز به بیان عملکرد سازمان مربوطه خود در قبال انجام مسئولیتهای محوله در سال جاری پرداختند و در ادامه، پیرامون هماهنگی برنامه های آینده شورا در جهت پیشگیری از بروز آسیب های اعتیاد در جامعه، گفتگو و تبادل نظر شد.

گفتنی است در پایان این نشست از سوی اداره کل بهزیستی گیلان از نمایندگان فعال دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اهدای هدایا و لوح سپاس ، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 104364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد