جلسه هم اندیشی مدیران بهزیستی و مدیران دادستانی البرز با مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی البرز برگزار شد

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معاونین خود،"ساسان علی رمجی" معاون دادستان البرز و "زینب امینی" دادیار سرپرستی دادستانی طی نشستی با مدیران و مؤسسین مراکز نگهداری شبانه روزی غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان کرج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرز در این جلسه ضمن خیر مقدم و تشکر از خدمات و زحمات بی شائبه مراکز غیردولتی به جامعه هدف بهزیستی، هدف از برگزاری این جلسه را مطرح شدن مسائل و مشکلات مراکز شبانه روزی و اتخاذ راهکارهای مناسب و تعامل تؤام با همکاری دو جانبه بین مراکز شبانه روزی و بهزیستی عنوان نمود.

مدیرکل بهزیستی البرز در ادامه افزود: این جلسات با رویکرد علمی و کاربردی برگزار می گردد و انتظار می رود چالش ها،مشکلات و پیشنهادات مراکز مطرح تا با برنامه ریزی و تدوین این مسائل بتوان گام های مؤثری در مرتفع شدن و کاهش این مشکلات برداشت.

محمدی فلاح همچنین یکی از مشکلات پیش روی مراکز در شرایط فعلی را مسائل مالی عنوان نمود و افزود:سازمان بهزیستی اشراف کامل بر این موضوع دارد و درصدد اقدامات جبرانی و رفع مشکلات است.

مدیرکل بهزیستی با تأکید بر افزایش تعاملات بخش دولتی و غیردولتی گفت:با ارتقاء سطح تعاملات شاهد ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و مددجویان معزّز بهزیستی خواهیم بود و امیدواریم که با اتخاذ تصمیمات تخصصی و استفاده از تجربیات کارشناسان امر و بهره مندی از ظرفیت های خیرین در جهت یاری رسانی به جامعه هدف شاهد اتفاقات و اقدامات مؤثری در این زمینه باشیم و اطمینان میدهم در این مسیر سازمان بهزیستی در جهت مرتفع کردن موانع از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت :آنچه برای سازمان بهزیستی حائز اهمیت است این است که با وجود مشکلات اقتصادی شاهد کاهش خدمات یا ارائه خدمات نامطلوب به مددجویان نباشیم.سازمان بهزیستی از مسائل و مشکلات مراکز به ویژه مراکز شبانه روزی مطلع است و همه همت بهزیستی این بوده که بتوانند چالشها را حل نماید.

در ادامه جلسه مدیران مراکز نیز با بیان مشکلات،نقطه نظرات و پیشنهادات خود خواستار پیگیری مسائل مطروحه شدند و معاون دادستان و دادیار دادستانی نیز توضیحات لازم مربوط به اجرای دستورالعمل های مربوطه را ارائه داده و با پرسش و پاسخ به رفع چالشها پرداختند .

کد خبر 104301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد