کرج | ضیافت افطاری و محفل انس با قرآن در مرکز اقامتی بهبودی وبازتوانی فردای روشن بانوان برگزار شد

روز پنجشنبه ۲۴اسفندماه "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج،"حجة الاسلام والمسلمین امیررضا نادر ترابی" روحانی مبلّغ دینی اعزامی سازمان تبلیغات اسلامی در سومین روز از ماه ضیافت الله باحضور در محل مرکز اقامتی بهبودی وبازتوانی افراد با اختلال سوء مصرف مواد (فردای روشن بانوان)ضمن دیدار و گفتگو با بانوان مقیم در مرکز،پس از اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء روزه خود را افطار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیر بهزیستی شهرستان کرج اظهار داشت:خودانگیزشی،نیروی اکتسابی است که انسان با دستیابی به آن بدون اثر پذیری از متغییرهای بیرونی، می تواند خود را به انجام یا اجتناب از کاری ملکف کند.

وی افزود:راهکارهای عملی برای رسیدن به خود انگیزشی و مسئولیت پذیری عاقلانه که هریک می تواند عامل ایجاد یا تقویت آن در انسان باشد که اولین عامل:اعتماد و توکل به خداوند ،عامل دوم: هدفمندی است،عامل سوم: تربیت نفس و عامل چهارم:داشتن نگرش پندپذیرعامل پنجم :الگو پذیری مناسب از الگوهای موفق در راستای اهداف زندگی بهمراه شفقت به خود و خود دوستداری است.
«حجت الاسلام والمسلمین امیر رضا نادر ترابی» بیان کرد:درتمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست زیرا ماهی است که در  آن خداوند بالاترین هدیه خود به جهان بشریت یعنی قرآن مجید را هدیه داده و ماه بهار قرآن است.
 

کد خبر 104288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد