جشن رهسپاری فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل

روز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه جشن رهسپاری فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل در سال ۱۴۰۲ با حضور دکتر طاهری زاده سرپرست بهزیستی استان ،معاون اجتماعی بهزیستی استان و جمعی از کارشناسان و مسئولین خانه های شبه خانواده برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گلستان، هدف از برگزاری این آیین که ویژه ۱۴ نفر از فرزندان برگزار شده بود، ورود فرزندان به دوره جدید زندگی و آغاز زندگی مستقل بود. در طی این برنامه فرزندان در فضایی صمیمانه از برنامه های آتی خود برای زندگی و همچنین وضعیت اشتغال، مسکن و درخواست ها وانتظارات خود با سرپرست بهزیستی استان درمیان گذاشته و دکتر طاهری زاده قول مساعدت های لازم را در این خصوص ابراز داشتند.

جشن رهسپاری فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل

سرپرست بهزیستی گلستان در پایان این نشست از مربیان و مدیران خانه های شبانه روزی قدردانی کرد و گفت: فرزندان خانه های شبانه روزی ، روزهای پرفراز و نشیبی را درکنار مربیان مراکز تجربه می کنند که این تجربه ها در کنار حمایت ها و برنامه های راهبرد بهزیستی ، مسیر را برای ورود به زندگی مستقل هموار می کند. گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی به فرزندان عزیز تحت حمایت بهزیستی اهدا شد.

کد خبر 104177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد