کرج | مدیر بهزیستی با خانواده معزّز شهداء دیدار و گفتگو کرد

روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه بمناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت مقام گرانقدر شهداء «فرهاد پادری ثانی» مدیر بهزیستی شهرستان کرج با خانواده معزّز شهداء کرجی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیر بهزیستی شهرستان کرج با تأکید استاندار البرز و فرماندار کلانشهر کرج در راستای اجرای طرح سپاس و تجلیل از خانواده مکرّم شهداء، در منزل خانواده های معزز شهداء حضور یافت و از نزدیک با این عزیزان دیدار وگفتگو کرد.
گفتنیست پادری ثانی در این نشست افزود: دیدار با خانواده شهداء یک افتخار و فرصتی مغتنم موجب تجدید روحیه برای خدمت ملت است، خانواده شهداء و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
«صدیقه نجف لو» همسر شهید (الله یارسلیمی) و «ربابه معینی» مادر شهید (سید اکبر سجادی) در این دیدار از بیان سجایای اخلاقی وخاطراتی ازاین شهداء والامقام پرداختند.
«شهید الله یارسلیمی» درسال ۱۳۶۰در سن ۳۰سالگی در منطقه عملیاتی سوسنگرد به مقام جانبازی و در سال ۱۳۷۹در سن ۴۳سالگی به فیض شهادت و «شهید سید اکبر سجادی» در سال ۱۳۶۱ در سن ۱۸سالگی در منطقه عملیاتی قصر شیرین پل ذهاب به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 104147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد