۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

نشست فصلی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس برگزار شد

نوآوری و تحول در امر مشارکت ها و موسسات
نشست فصلی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس برگزار شد

نشست فصلی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس با حضور مدیر کل و سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این جلسه که با حضور  مدیر کل و سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال و کارشناسان بهزیستی فارس و مدیران عامل موسسات تحت نظارت در سالن سردار سلیمانی اداره کل برگزار گردید,هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز ,از دغدغه مندی و همکاری موسسات خیریه در رفع نیازهای جامعه هدف معزز تشکر کرد و گفت:در باب موسسات اعتماد و اطمینان مردم به موسسه سرمایه است .

هوشیار به بیانات استاندار فارس به عنوان رئیس شورای مشارکت های مردمی اشاره کرد و گفت نوآوری و تحول در امر مشارکتها و موسسات سیاست فعلی است و هوشمندسازی,کارآمدی و شفافیت سه ضلع مهم در فعالیت موسسات خیریه است .

مدیر کل بهزیستی فارس بر اهمیت پای کار بودن موسسات خیریه حتی در میزهای ارتباطات مردمی و جلسات تصمیم ساز تاکید کرد و گفت عملکرد موسسات باید بابرنامه هدفمند و عملیاتی باشد.

آزرمی سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال نیز در این نشست گفت استان فارس دومین استان در کشور از نظر تعداد موسسات  خیریه است و در سال پیش رو موسسات خیریه باید در چهارشاخه تخصصی مسکن ولوازم ضروری,بهداشت و درمان,ازدواج و جوان سازی جمعیت و اشتغال فعالیت نموده و کد فعالیت دریافت نمایند.

آزرمی با بیان این که ۵هزار مددجو در طرح نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده اند و مشکل اصلی ایشان سهم آورده است و همچنین پشت نوبت بودن ۱۰۰۰نفر از مددجویان جهت تامین جهیزیه بر اهمیت تعامل و همکاری موسسات خیریه با بهزیستی تاکید کرد./

کد خبر 104021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد