آیین افتتاح پویش نذرواره سفره مهربانی در استان سمنان

پویش «نذرواره سفره مهربانی» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از توان و ظرفیت مردم شریف استان و در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های تحت‌ حمایت بهزیستی استان سمنان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان از اجرای پویش نذرواره سفره مهربانی تقارن با ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر دادند و افزودند: نظر به اینکه تامین مایحتاج زندگی، حقوق اساسی و انسانی از اصول مهم برای ارتقای سلامت و فرهنگ بین تمام افراد جامعه است، پویش «نذرواره سفره مهربانی» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از توان و ظرفیت مردم شریف استان و در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های تحت‌ تحت‌ حمایت بهزیستی استان سمنان اجرا شد.

محمود منطقی با اشاره به تعامل و همکاری موسسه خیریه قومس امیر آباد و گروه جهادی ملی نذرواره در اجرای پویش سفره مهربانی خاطر نشان کردند: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر سبد ۱۷ میلیون ریال با حفظ کرامت و شان انسانی توانخواهان و با توجه به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی با حضور جمعی از مقامات و مسئولین استانی در شهرستان دامغان اجرایی و پس از آن سبد های معیشتی در بین شهرستان های استان توزیع می گردد.

دکتر منطقی اظهار داشتند: به منظور رفاه حال خیرین و سهولت دسترسی هم استانی های عزیز شماره کارت۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  متصل به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی  آماده دریافت کمک های نقدی و ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت نیز جهت دریافت کمک های غیر نقدی مقرر گردیده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و محسنین گفتند: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر با شماره تلفن ۹۳۰-۰۲۳۳۱۹۸۹ مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سمنان تماس حاصل نمایند.

کد خبر 103701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد