در رسانه|معلولان فاقد شغل ایلام در اولویت استخدام

سرویس ایلام - مدیر کل بهزیستی ایلام از آغاز ثبت‌نام نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از شامگاه ۲۹ بهمن ماه خبر داد و گفت: این آزمون فرصتی استثنایی برای جذب و بکارگیری افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی سراسر کشور است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسین نورعلیوند افزود: در این آزمون چهار هزار و ۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت جامعه هدف بهزیستی در دستگاه‌های اجرایی کشور بکارگیری می شوند.

وی این آزمون را یکی از خدمات عظیم دولت سیزدهم برای جامعه معلولان عنوان کرد که گامی بلند و و تحولی گسترده در رفع مشکل اشتغال این قشر خواهد بود.

به گفته وی، آزمون استخدامی ویژه جذب افراد دارای معلولیت دارای کارت معلولیت از بهزیستی، برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳  به منظور بکارگیری چهار هزار و ۳۲۶نفر برای تصدی ۹۰ شغل در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

نورعلیوند یادآور شد:ثبت‌نام این آزمون از شب گذشته آغاز و تا ۹ اسفندماه جاری ادامه و نتایج آن نیز ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه کنند.

مدیر کل بهزیستی ایلام از عموم افراد دارای معلولیت جامعه هدف بهزیستی برای شرکت در این آزمون که رشته تحصیلی آنان اعلام نیاز شده دعوت کرد.

کد خبر 103693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد