سازمان بهزیستی قطعا خسارات مددجویان خود را جبران خواهد کرد

ستاد بحران بهزیستی استان از ساعات اولیه آغاز سیلاب ، در محل اداره کل تشکیل جلسه داد و تمهیدات لازم را برای مقابله با خسارات پیش رو لحاظ کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ،ستاد بحران بهزیستی استان با همراهی محمدرضا کاظم زاده، مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور به مناطق سیل زده جنوب عزیمت کردند  .

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت : ستاد بحران بهزیستی استان از ساعات اولیه آغاز سیلاب ، در محل اداره کل تشکیل جلسه داد و تمهیدات لازم را برای مقابله با خسارات پیش رو لحاظ کرد .

اویسی بیان کرد : تیم های اورژانس اجتماعی در قالب طرح محب با همکاری مددکاران مراکز مثبت زندگی ، در مکان هایی که امکان ارزیابی میزان خسارات مددجویان تحت پوشش وجود داشت حاضر شدند و اقدام به گزارش گیری نمودند .

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد : فرآیند ارزیابی خسارات با توجه به مسدود بودن راه های ارتباطی روستاها و عدم دسترسی مددکاران به مددجویان با سختی انجام می پذیرد و امیدواریم با فرونشست سیلاب و اتمام عملیات امداد و نجات اضطراری نهادهای امدادی این مهم سرعت بیشتری به خود بگیرد .

عباسعلی اویسی تاکید کرد : پس از جمع بندی میزان دقیق خسارات ، سازمان بهزیستی کشور با همکاری خیرین، اعتبار لازم را نسبت به جبران خسارات مددجویان تامین خواهد کرد .

کد خبر 103666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد